Tarjoamme yksinomaisen 24 kuukauden takuun ostopäivästä alkaen kaikille valmistajien virheille kaikille optisille kehyksille, aurinkolaseille ja reseptilinsseille.
Valmistajan viat tarkoittavat puutteita tai puutteita, jotka johtuvat valmistusprosessista. Normaalia kulumista, käsittelystä tai väärästä käytöstä aiheutuvia vahinkoja ei kateta.
Huomaa, että piilolinsseillä on 3 kuukauden takuu, joka kattaa valmistajan viat.
Tämä takuu ei kata: naarmut aurinkolinsseissä tai reseptilinsseissä, vahingot, jotka ovat aiheutuneet onnettomuudesta, väärinkäytöstä, laiminlyönnistä, iskusta, tuotteen väärästä käytöstä tai varastoinnista, kolmansien osapuolten tekemiä muutoksia tai korjauksia sekä yleisiä päivittäisiä vaurioita. kuluminen.
Emme tarjoa korjauksia. Jos takuuvaatimuksenne hyväksytään, sinun on palautettava viallinen tuote ja korvaava tuote tarjotaan.
Jos korvaava tuote toimitetaan, se on takuun alainen vain alkuperäisestä takuusta jäljellä olevan ajan.
(ALL WARRANTY CLAIMS ARE SUBJECT TO A CASE BY CASE EVALUATION)
Tilaustunnuksesi löytyy vahvistussähköpostista tai kaikista meiltä saamistamme tilaussähköpostipäivityksistä. Se koostuu kahdesta kirjaimesta, joita seuraa 10 numeroa ja sitten vielä yksi tai kaksi kirjainta.
Se näyttää tältä: FI0123456789G
Takuu kattaa vain valmistajan viat, jotka tarkoittavat valmistusprosessista johtuvia puutteita tai puutteita. Alla on joitain esimerkkejä:
Tämä takuu ei kata: naarmut aurinkolinsseissä tai reseptilinsseissä, vahingot, jotka ovat aiheutuneet onnettomuudesta, väärinkäytöstä, laiminlyönnistä, iskusta, tuotteen väärästä käytöstä tai varastoinnista, kolmansien osapuolten tekemiä muutoksia tai korjauksia sekä yleisiä päivittäisiä vaurioita. kuluminen.
Jos takuuvaatimus hyväksytään, sinun on palautettava viallinen tuote ja korvaava tuote tarjotaan. Hyvitykset eivät sisälly takuuseen.
Jos ostat silmälasit, aurinkolasit tai reseptilinssit, takuumme kattaa tuotteesi 24 kuukauden ajan ostopäivästä lukien. Tuote on suojattu kaikilta valmistajan virheiltä.
Piilolinssit suojataan 3 kuukauden ajan ostopäivästä.
Jos tuote on viallinen, viallinen tai erilainen kuin tilaamasi, lähetä palautuspyyntö heti, kun huomaat ongelman.
Kun lähetät palautuspyynnön, valitse oikea syy, joko "Vaurioitunut saapuessaan" tai "Väärin toimitettu tuote". Valokuvat ovat välttämättömiä palautuspyynnön käsittelyssä.
Kun lähetät palautuspyynnön, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja järjestää vaihdon tai täyden hyvityksen.