Osta luottavaisin mielin SmartBuyGlassesista

100 päivän palautusoikeus

Kaikki design-silmälasimme, reseptilasimme ja piilolinssimme ovat oikeutettuja palauttamaan 100 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta, ja voit päättää, haluatko saada hyvityksen vai vaihdon toiseen tuotteeseen.

Lähetä palautuspyyntö, niin asiakaspalvelumme luo tilauksellesi palautusvaltuutuksen ja antaa sinulle ohjeet tuotteen/tuotteiden palauttamiseen.

Hyväksymisehdot

  • Tavara(t) on palautettava alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa kaikki mukana tulleet merkinnät ja tarvikkeet.

  • Alla olevan palautuspyynnön on oltava lähetetty ja hyväksytty ennen minkään tuotteen palauttamista

  • Vain suljetut laatikot hyväksytään piilolinssien palautukseen.

  • Lähtevään lähetykseen ja toimitusvakuutukseen liittyviä maksuja ei palauteta. Lisäksi palautuksen toimitusmaksu on asiakkaan kustannuksella, eikä sitä palauteta.

Palautuspyyntö

Usein Kysytyt Kysymykset

Mistä löydän tilaustunnukseni?

Tilauksesi tunnuksesi löytyy vahvistusviestistä tai mistä tahansa tilauksen sähköpostipäivityksistä. Se koostuu kahdesta kirjaimesta, jota seuraa 10 numeerista numeroa ja sitten yksi tai kaksi muuta kirjainta.

Se näyttää tältä: FI0123456789G

Palautuspolitiikka hakee reseptilisäät?

Kyllä, meidän 100 päivän palautuspolitiikka koskee kaikkia tuotteitamme.

Tein väärän valinnan! Voinko palata lasit, jos en pidä niistä?

Ehdottomasti voit palauttaa lasit, jos et pidä niistä tai jos ne eivät ole oikein. Muista, että ne on palautettava 100 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta ja paluumaksu on asiakkaan kustannuksella ja ei palauteta.

Mistä minun pitäisi palauttaa tilaukseni?

Palautusosoite annetaan sijaintisi perusteella. Palautuspyyntösi lähettämisen jälkeen asiakaspalvelumme luo tilauksellesi palautusvaltuutuksen ja lähettää sinulle palautusohjeet sähköpostitse. Älä palauta tilausta paketissa mainittuun toimitusosoitteeseen tai lähetä palautuspyyntöä ensin.

Please do not return the order to the shipping address listed on the parcel or without requesting the RMA number first.

Sain viallisen tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Jos tuote on viallinen, viallinen tai erilainen kuin tilaamasi, lähetä palautuspyyntö heti, kun huomaat ongelman.

Kun lähetät palautuspyynnön, valitse oikea syy, joko "Vaurioitunut saapuessaan" tai "Väärin toimitettu tuote". Valokuvat ovat välttämättömiä palautuspyynnön käsittelyssä.

Kun lähetät palautuspyynnön, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja järjestää vaihdon tai täyden hyvityksen.

Mitä minun pitäisi tehdä palautuspyynnön lähettämisen jälkeen?

Kun lähetät palautuspyynnön, laita jalat ylös. Asiakaspalvelu-tiimi ottaa sinuun yhteyttä ja järjestää vaihto tai hyvitys vastaavasti.

Takaisin Ostoksille